неділя, 8 жовтня 2023 р.

9 клас. Урок 10. Принципи тривимірної навігації. Додавання тривимірних примітивів. Переміщення, масштабування, групування об’єктів.

 

9 клас. Урок 10. Принципи тривимірної навігації. Додавання тривимірних примітивів. Переміщення, масштабування, групування об’єктів. 

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.

 

Завдання 1. Навігація об’єктів

1.     Запустіть середовище Blender

2.     Оберіть створення нового файлу «General»

3.     Натиснувши клавішу «G» спробуйте перемістити його в довільне положення.

4.     У меню трансформації вкажіть розташування об’єкту X-«20»,  Y-«30»,  Z – «-10».

5.     Поверніть об’єкт куб за допомого гарячої клавіши «R» на 35° по осі Х.

6.     За допомогою цифрової клавіатури відобразіть вид з низу, праворуч та з переду.

 






Завдання 2. Створюємо молот

1.     Створіть новий документ «Файл» - «Новий» - «General»

2.     Видаліть існуючий об’єкт (куб) обравши його та натиснувши клавішу «X»

3.     Додайте на сцену об’єкт циліндр. Команда «Додати» - «Сіть» - «Cylinder»

4.     Розміри X-«1»,  Y-«1»,  Z – «5» (Натисніть клавішу «N» (меню трансформації) та введіть відповідні параметри в поле «Масштаб»)

5.     Положення X-«0»,  Y- «0»,  Z – «-3.5» (Меню трансформації поля  «Розташування»)

6.     Додайте об’єкт куб. «Додати» - «Сіть» - «Cube»

7.     Розміри X-«4»,  Y-«1»,  Z – «1» (Меню трансформації поля  «Масштаб»)

8.     Положення X-«0»,  Y- «0»,  Z – «0» (Меню трансформації поля  «Розташування»)

9.     Додайте об’єкт Torus. «Додати» - «Сіть» - «Torus»

10. Розміри X-«1»,  Y-«1»,  Z – «1» (Меню трансформації поля  «Масштаб»)

11. Положення X-«0»,  Y- «0»,  Z – «-9.8» (Меню трансформації поля  «Розташування»)

12. Обертання X-«90»,  Y-«90»,  Z – «0».  (Меню трансформації поля  «Обертання»)

13.  Збережіть свій молот «Файл» - «Save As» - «Ваш локальний диск» - «9 клас» - «Ваша персональна папка» - «3D графіка» - «Урок №1 - Молот» (Примітка. Тих папок котрих не вистачає у вказаному шляху варто створити).

Завдання 3. Створити єгипетську піраміду з основою 4х4 блоки.

Збережіть свій молот «Файл» - «Save As» - «Ваш локальний диск» - «9 клас» - «Ваша персональна папка» - «3D графіка» - «Урок №1 - Піраміда» (Примітка. Тих папок котрих не вистачає у вказаному шляху варто створити).

 

 


Немає коментарів:

Дописати коментар